- A hollandok a sűrűn szőtt városfejlesztésnek és a változatos közlekedési módoknak köszönhetően könnyedén cikáznak az országban
- Szombaton lezajlott a Kerékpárosklub tisztújító közgyűlése, amelyen a 3 éves mandátumát kitöltött elnökség, valamint az ellenőrző bizottság új tagjainak megválasztásáról döntöttünk. Emellett a közgyűlés elfogadta a székhelymódosításról szóló javaslatot is.
- Budapest közlekedési stratégiája (Budapesti Mobilitás Terv) a jelenlegi ötszörösében, a bécsihez hasonló 10%-ban határozza meg a kerékpározás forgalmi részarányának 2030-as célértékét, azonban fejlesztésének finanszírozása a közlekedésre fordított költségek csupán ezrelékeiben mérhető. Idén már csak a közösségi költségvetés szavazásain próbálkozhattunk – más ötletek legyőzésével -forrást szerezni néhány kisebb fejlesztésre.
- Nem csak népszerűsítjük, hanem oktatjuk is a városi kerékpározást – amit most egy rangos díjjal ismertek el!
- Lassan itt az év vége, ami azt jelenti, hogy ismét ajándékakcióval szeretnénk meghálálni a tagjaink támogatását. Idén november 4. és december 8. között belépő új tagjaink, illetve tagságukat meghosszabbítók között közel 100 értékes és izgalmas ajándékot sorolunk ki! Az éves tagsággal a bringás fejlődésért végzett munkánkat támogatod, klubtagságoddal pedig kedvezményeket vehetsz igénybe szervizekben, szálláshelyeken és […]
- 2025-ben legalább 18 holland városban vezetik be a Zéró Kibocsátási Zónákat (ZEZ) a logisztikai célokra, amelyek célja a városi áruszállítás tisztábbá tétele. Ez a kulcsfontosságú tevékenység – amely során az árukat a városokon belül szállítják – alapvetően biztosítja a városok működését, és a forgalmuk évről évre növekszik.