- A célunk, hogy élhetőbb, bringázhatóbb városokat és országot teremtsünk. Évek óta dolgozunk azért, hogy a kerékpározás mindennapi, kényelmes és biztonságos választás legyen, és ehhez nemcsak időre és elhivatottságra, hanem anyagi forrásokra is szükség van.
- A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) nemrég bejelentette, hogy a Fővárosi Közgyűlés február 26-i döntésével elindulhat a 9. kerületi Mester utca és a 4. kerületi István út – Pozsonyi utca korszerűsítése. A közlemény szerint ezek a projektek biztonságos és kerékpárosbarát kialakításukkal hozzájárulnak Budapest élhetőségének növeléséhez.
- Izgalmas érzés öt év után visszanézni, hogyan változott a hozzáállásunk arról, hogy nincs autónk.
- Annak ellenére, hogy milyen sok szempontból jobb saját autó nélkül élni, ez nem minden esetben könnyű. Ugyanis mikor egy olyan városban élsz, amelyik majdnem teljesen autó-orientáltan fejlődött, néhány esetben a legjobb opció az autó.
- Hosszú évek egyeztetései, tárgyalásai és szakmai javaslatok sora után ismét a sajtóból kell értesülnünk a készülő KRESZ-módosítás részleteiről – méghozzá egy szivárogtatott verzió alapján. Bár a végleges szövegtervezet még nem áll rendelkezésre, fontosnak tartjuk, hogy reagáljunk a kiszivárgott információkra, hiszen a változások jelentős hatással lehetnek a kerékpárral közlekedők biztonságára és a mindennapi bringázás feltételeire.
- Ebben a hónapban lesz öt éve, hogy a férjemmel eladtuk az autónkat, hogy kipróbáljuk az „autószegény” életet.